Forum POLSKIE FORUM FANÓW VITASA Strona Główna
Forum POLSKIE FORUM FANÓW VITASA Strona Główna Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj

Forum POLSKIE FORUM FANÓW VITASA Strona Główna » Przywitalnia » Formula how to calculate FCR
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Formula how to calculate FCR
PostWysłany: Nie Kwi 13, 2025 06:23 Odpowiedz z cytatem
Saiful0101
Pierwszy raz na koncercie
Pierwszy raz na koncercie
Dołączył: 13 Kwi 2025
Posty: 2




Business where clients usually need additional consultation. In this case, the first call is only the beginning of cooperation. This applies to the areas of investment, insurance, medical services, implementation of CRM, ERP, complex business solutions.
How to calculate FCR
To calculate FCR, you need to:

collect statistics on the number whatsapp number database of queries resolved the first time;
divide by the total number of requests;
multiply by 100%.
Example:

Let's assume that the hotline received 100 calls in a week, and in 80 cases the customer's issues were resolved the first time. Then the FCR will be calculated as follows:

FCR = (80/100) × 100% = 80%

This means that 80% of all customer requests were resolved during the first contact.

To calculate FCR, it is important that your managers record after communicating with the client that the issue was closed. This option is usually available in communication platforms and chats.

_________________
whatsapp number database
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Wysłany: Nie Kwi 13, 2025 06:23
Reklama





 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POLSKIE FORUM FANÓW VITASA  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
    Powered by Active24, phpBB © phpBB Group. Designed for Trushkin.net | Themes Database